Thursday, November 10, 2011

cepat siket!

morning peeps!

aha! tapaya nak gedik bagailah sgt2 xperlu ya..nnt xpasal2 aku kene troll pepagi lagi....
hiyahhh! dah penat gua bertafakur..kini tiba masa beruang kutub nak bangun...aahh! gua mmg kaki merepek! so wut?? who cares!

oi..oi...bangun la weyh...orang dah ke bulan ko still nak seday bagai! puii..buang mase je banyak ko nie...

*************

the truth is gua still merangkak nak buang segala penyakit dalam diri gua...bersabarlah hati...xlame lagi....bak kate terfaktab..MOVE ON LA BEB!..hahah..gua boleyh cakap...mulut senang ckp la...kalo hati ko xkuat same je weyh...better jgn ckp!

seday!seday! ble aku nak heppi!! benci gle dgn diri gua skang! loser nak mampus!

*2011*

i lost abg beca
i lost money
i halfly lost my bubu
i lost my happiness
i lost everything
2011 u just give me a damn s***!hahaha! ya ampun...

nak kejar mimpi ke impian??

will c...2011 plss go away....u just bring me tears....shuh...shuh..

gain everything in 2012...for sure..!!!doa...doa...doa...mak kate jgn berhenti berdoa...doa..banyak2....nnt berjaya!!!  o yeah!

teh tarik satu buih lebih!!! ^_^"

No comments:

Post a Comment

Followers