Sunday, January 15, 2012

aish! nak mula dari bawah mmg sakit habes!

ok! dah nak masuk umur 25 taun lah pompuan nie...tp ape wish list taun nie xde plak kabut nak g settlekn?
gediklah kau!

ok! wishlist ak mmg besar gle nk mampuih! takesah la kan ama...apa yedepoi cmne pon ak kene jugak! ahhh! demmit! x susah my dear.....u can do this! can! ehek! ckp pakai air liur bleyh blah!

rentikan bebelan separa sedar nie...aku nk seyes2 bercerita ape kisah skang!kisah antartika ke..kisah romatika ke kan?meh2 wa nk btw kat u oll sebelum u oll sembam i oll...ah! wajar sgt la...bkn sape kesah pon dak...*merepek!

sekarang aku dalam proses untuk membetulkan kedudukan yang amatlah terumbang ambing nie...sbb aku nk aku setabil..insyaallah...moga2 ye kan...

dalam proses untuk menyiapkan niashoppe...2012..yang akan ak realisasikan bersama dua insan tersayang aku..eceh...poyo mcm puyoh kau dut! lempanglah aku...huhuuuuh

No comments:

Post a Comment

Followers