Monday, November 28, 2011

harus bertabah!

orang kate bukan senang nak jadi senang kan?? banyak sgt nak kene pk..soal hati???Aahhh! aku tolak tepi je dulu...buat ape yang patot! mmg sumpah jeles mati okeyh bile tgk mmbr semua dah nikah...ade ank comel! aku??bila! so wut? jodoh pertemuan kat tgn tuhan,,,...tgn Allah...tp aku x pernah berhenti berdoa...semoga apa yang aku doakan akan termakbul!ko??yang kotnye terbace blog aku nie...xsalh kalo ko doakan untuk aku jugak kan? semoga semua yang terbaek...

bukan lagi suatu kewajipan untuk aku pikirkan soal nikah kawen...sekarang! harus stabil dan jadik "super woman" sebelum jadik "super mak" hahah! geddit! aku muda lagi....sure lah kan..tp aku xde la lupekan terus soal nikah kawen...bezanya...aku lebih kepada berdoa dan terus berdoa dan berharap dan terus berharap...ala...ak x mngharapkan yang datang itu setampan nabi yusoff...tp cukuplah dia mampu jaga aku dan anak2 aku one day...itu sahaja...

eh...ttbe aku terpikir....kite just tinggal a month je lagi kan nak new year...hahah! so wuddup! aku haruslah lebih matang..eceh...matang ke...yela...taun depan gua janji kat diri gua! gua nak pandai masak! harus! wish list next year??adeh gua x pk lagi nok...nnt gua taruk...weyh makan riban la kalo gua nak sediakn semua wish list gua!aaaaaaaaaaaaaaaaa! harun tol! ok !ciaw...adios!

p/s : gua rasa gua errr....~_~"

No comments:

Post a Comment

Followers