Sunday, November 13, 2011

heh! ngulor jap je pun...

titbe rindu pulak zaman2 jahiliah kat u,,...
kikiki...

perasaan rindu membuak bagai dipam2...eceh...

tahu jelakan u tu zaman2 gedik2 gle nak mampus..
byk kenangan...
duka lara semua ade beb..gua x tipu...menyesal x sambung belajar hokeyh...seyes!

now ak nak kene move on...gle penat...
hengatnye senang je nk move on...tp hai la dikau hati jgn nk rindu2 sgt orang lah...ish

nak kene move on...
ape pun non ado nie...
ape ade nie...xde ape2 lagi nie...cane nk pkai HONDA nie....aish,....pitih oh pitih...hahaha!

ok! gua xnk cerito kisoh gua kat u...ade ke kalo cerito kisah gua kat u...abehla...tangkap leleh dowh...xkuasa mak nok...
sekarang....nak kene built up all my strenght yang dah hilang...
segala perasaan yang sakit kene mati kat cnie saja...
perasaan cinta....erm...maaf xbisa gua campak...gua bukan bodoh dut...gua x bodoh..tp hati nie....aduyai...aii hati ko jgn men2 ngan aku bleyh x??? berhenti la menanges...stupid la! jgn menanges...nnt kau merana lebih! mampu??kalo xmampu berhenti la menanges...kalo dia tuk ko...dia dtg la...kalo x...xkn dtg jugak...percaya tu...

aii...kenangan byk sgt pon bahana ok!

pas nie gua harap kalo jodoh gua dgn duda gua...*eceh ayat berharap!puii*
xdela kot la ttbe kan....gua harap gua bahagia....ouhhh...nak kene doa berbakul2 la nie....kalo x, mmg la APA PON TABLEYH!
tp kalo gua ngan duda gua xde jodoh dah...gua harap..."adam" yang datang nnt penyanyang dan setia....tp kan...ade request...nk mke cam ADI PUTRA...boleyh la...boleyh laa....eh...*doa lagi...doa* pengsan la aku kalo dpt mke cenggitu jadik laki + penyanyang + setia...phewww! kompem gua sanggup jadik suri rumah weyh!hahaha!anak2 gua kompem la comel2 ye dak!!! *doa..doa* ...

perasan x gua mmg still haru biru....kambing tol! kamon la kamon rossa!!! move like jagger! apa ada hal...
doa...doa dan teruskan berdoa..

..tpkn gua dah setat bosan la.....minggu nie sumpah gua x produktif....gle ape...mmg x produktif laa....gua nmpk bizi...tp gua asek xlarat...mungkin rehat gua x cukup...
mungkin lah kan,...
tp xpe...ini semua akan berakhir dah nie...
dah xlame lagi dah...alahai...ce bawak bertendang sket....

doa....xkn x reti doa pulak kan....ce doa byk2...bkn susah pon nk berdoa...lepas solat doa la...kite bukan baek sgt..mcm hari2 xde buat dosa langsung...menipu lah kan....ingt tu....jgn ingt Allah time susah je...senang terus lupe...sbb Allah kalo DIA nk tarik kesenangan bila2 masa saje....hari nie dy bagi ko semua...wah! hebat ko melayan semua yang melalai kn...x pulak ko nk pk kene laknat nanti...haa...tyme tu ko nk mtk tolong kat sape kalo amal sebaldi pon xlepas! insapla weyh...ak bukan ckp kat aku je....eh clap ak bkn ckp kat korang je...kat aku jugak...yelakan...ade ko tahu tarikh ko mati...ha! kot ak pulak lepas nie train terbalik...ak mtk ampun la kan....eceh..wasiat nie wasiat...

korang kene ingt Allah mmg selalu ade...itu aku yakin...korang kene yakin rezeki ade kat mane2...aku bertahun kontrak weyh...nie pon ape yang Allah bagi sedikit rezeki aku..ak kongsi la kan...xpe...
kita kene ingt rezeki tu kan...kalo ko gali2 ade....

mulai tahun hadapan gua dengan jayanya akan memulakan langkah baru!!!hahahaha! mampu ke x mampu kite tgk nnt ye...bkn senang nok...tp kalo ko x langkah...ade ko tahu kat depan tu ade ape...hal laen gua tolak tepi....apa aim gua ialah me +my family + enjoy sampai pengsan...tp jgn lpe Allah...sbb nnt ko akan menyesal kalo ko lupe DIA!!! percayalah gua mmg bkn alim ulamak..tp gua percaya kalo lu xlpe DIA...DIA xkn lpe lu!!! seyes! takot kat dia...jgn takut pandangan org kat lu!!!reti???

wish list 2012...gua akan kemukakan....weyh 25 taun dah???ya ampun....3 taun lagi gua nya aim nk nikah! gile! mane nak carik oiii...3 taun tu kijap je tu....up lagi kasik 30 la!hahahahahah!

.mohon masuk minang sape yg bace blog gua nie kalo lu orang blm kawen lagi 3 taun akan dtg...hahahah!

No comments:

Post a Comment

Followers